osCommerce
  Hem » Vanliga frågor Mitt konto  |  Varukorg  |  Kassa  
 
Avancerad sökning
Vanliga Frågor | Storlekar | Leverans & Returer | Om företaget | Villkor | Kontakta oss   
Kategorier
Klänningar och kjolar (8)
Jeans, leggings & Byxor (10)
Toppar (5)
Sjalar och accessoarer (8)
Nyheter mer
Vit top med tryck
Vit top med tryck
249:-
125:-
Erbjudanden mer
Vita hotpants
Vita hotpants
199:-
100:-
Varukorg mer
0 varor
Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Vanliga frågor Vanliga frågor

  1. Hur betalar jag?
  2. Har ni någon butik där jag kan hämta varorna?
  3. Kan jag byta storlek om det jag köpt inte passar?
  4. Hur lång är leveranstiden?
  5. Vilken storlek motsvarar one size?
  6. Hur gör jag om jag har glömt mitt lösenord?
  7. Hur mycket kostar frakten?
  8. Får jag någon orderbekräftelse?
  9. Hur vet jag om min beställning är skickad?
  10. Har ni någon katalog att skicka?
  11. Varan jag ville ha finns inte längre på hemsidan. Kan man beställa den ändå?
  12. Har ni andra varor än de som finns på hemsidan?

  1. Hur betalar jag?
    Du kan betala på fyra olika sätt:

    1. Kortbetalning
    Om du väljer att betala mot bankkort/betalkort tillkommer ingen extra avgift. Vi accepterar VISA, Mastercard och Diners. Betalningarna sker via vår partner Payer för att garantera säkra transaktioner. Observera att även om du betalar med kontokort eller direktbank på Internet, så sparar vi inte kontonumren eftersom den största säkerhetsrisken med kort på nätet är att kontonumren lagras så att ”hackers” kan komma åt dem. Det riskerar du inte hos oss eftersom vi istället skapar ett chiffrerat ”fingeravtryck” av delar av konto-numret, och det kan aldrig användas för att återskapa något nummer. Därför kan du tryggt betala med kort eller bank – om det går genom Payer.

    2. Faktura genom Kreditor
    Om du väljer att betala mot faktura tillkommer en faktureringsavgift på 29 kr. För att få betala mot faktura krävs att faktureringsadressen stämmer överens med din folkbokföringsadress samt att du inte har några betalningsanmärkningar. Betalningsvillkor 10 dagar. Vid försenad betalning utgår påminnelseavgift med lagstadgad belopp f.n. 50 kr samt dröjsmålsränta med 24 % + gällande referensränta. Vid frågor rörande din faktura når du Kreditor på 08-120 120 00.

    3. Postförskott
    Vid betalning mot postförskott betalar du när du hämtar ut paketet på posten. En avgift på 50 kr (postens avgift) tillkommer. För ej uthämtade paket debiteras du en avgift på 399 kr för att täcka våra utgifter för frakt och hantering.

    4. Internetbank
    Om du väljer betalning via internetbank tillkommer inga extra avgifter. Detta alternativ är tillgängligt för dig som har tillgång till internetbank hos Swedbank eller Handelsbanken. Välj bara betalningsalternativet Internetbank så slussas du direkt in på din bank där du loggar in som vanligt och det belopp som ska betalas ligger färdigifyllt. Bara att klicka och säga ok till köpet.

    [Tillbaka]

  2. Har ni någon butik där jag kan hämta varorna?
    Våra varor säljs endast i vår nätbutik och alla beställningar skickas med posten. Det finns ingen möjlighet att hämta beställningar personligen.

    [Tillbaka]

  3. Kan jag byta storlek om det jag köpt inte passar?
    Du har 14 dagars retur- och bytesrätt på alla varor. Ladda hem retursedel genom att klicka här!

    [Tillbaka]

  4. Hur lång är leveranstiden?
    Leveranstiden är 2-4 dagar.

    [Tillbaka]

  5. Vilken storlek motsvarar one size?
    One size passar de som har storlek 34-38.

    [Tillbaka]

  6. Hur gör jag om jag har glömt mitt lösenord?
    Gå in på Glömt lösenord och fyll i din e-postadress så skickas ett nytt lösenord till din e-postadress.

    [Tillbaka]

  7. Hur mycket kostar frakten?
    Beställningar skickas fraktfritt inom Sverige.

    [Tillbaka]

  8. Får jag någon orderbekräftelse?
    Vi skickar en orderbekräftelse per e-post.

    [Tillbaka]

  9. Hur vet jag om min beställning är skickad?
    Du får ett meddelande per e-post när vi skickat din beställning

    [Tillbaka]

  10. Har ni någon katalog att skicka?
    Nej, eftersom vi ändrar vårt sortiment så ofta har vi ingen tryckt katalog. Alla våra varor finns på hemsidan.

    [Tillbaka]

  11. Varan jag ville ha finns inte längre på hemsidan. Kan man beställa den ändå?
    Nej, du kan bara beställa de varor som finns listade på hemsidan. Om varan inte längre finns kvar beror det på att den tagit slut.

    [Tillbaka]

  12. Har ni andra varor än de som finns på hemsidan?
    Hela vårt sortiment finns utlagt på hemsidan. Vi har inga andra varor än de som finns listade där.

    [Tillbaka]

 


Betalsätt
Säkra betalningar genom Payer™ och VISA™ samt Faktura via Klarna™

Copyright © 2005 efashion